Obserwatorzy

sobota, 14 września 2013

mój pierwszy post :)


Cześć dziewczyny! :)
Jest to moja pierwsza styczność z blogowaniem w każdym sensie!
Nigdy nie wchodziłam na żadne blogi ani ich nie obserwowałam,mimo ze nie raz sie za to brałam... ;)

A po co ten blog...
Jest tego teraz tak dużo
i po co kolejny - i to mój ?
Chciałabym właśnie tu pisać,dodawać fotki oraz komentować szczerze wszystko co leży mi na sercu oraz wklejać zdjęcia któruch mam bardzo duzo i nie mam z kim sie nimi dzielić

Do dziś moje prace można było tylko zobaczyć na moim funpage www.facebook.com/MakeUpTarnow

zapraszam Was do obserowania komentowania oraz pomocy ponieważ nie znam sie jeszcze za dobrze na tym "blogowaniu" mam nadzieje ze jeśli któraś z Was zobaczy coś co ominęlam badz żle napisałam pomoże mi przebrnąć przez ten gąszcz wiadomości ;)

DZIEKUJE ZA KAZDA POMOC :)
a dla Was moja pierwsza sesja ,gdzie ja byłam modelka
inne zdjecia beda już z moimi makijażami :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz