Obserwatorzy

środa, 1 kwietnia 2015

Farbka do brwi - mój sposób na brwi z Makeup Revolution




Hej Kochani :)
Mam dla Was mała aktualizacje moich brwi.
Od razu pisze- nie  przerobione zdjęcia w krokach (wiem wiem te pory,ta nierówna skóra itp a do tego bez podkładu więc nie wygląda to za ciekawie ) natomiast zrobiłam to specjalnie z premedytacją ;)
A dlaczego?
Ponieważ chcę Wam pokazać dokładnie bez żadnego retuszu czy przeróbek w kontraście jak to wygłada "na żywo"
A jeśli chcemy być obiektywne i dobrze ocenić produkt- musimy być jak najbardziej naturalne ;)

W Makijażach retusz skóry (jak trzeba to trzeba ) czy wzmocnienie kontrastu jest nawet wskazane,gdyż jeśli się ma taki aparat jak ja mam - to zjada kolory a nie chcę aby były przekłamane na zdjęciach więc zawsze się "upiększa" fotki tak jak wszędzie ;)

A teraz skupmy sie na brwiach :)
Wczoraj zamówiłam w sklepie Farbke do Brwi od Makeup Revolution.
Farbka kusiła mnie już jakiś czas....
Od dawna używam eyelinera do brwi marki Vipera Cosmetics 03 albo 04.
Efekt mi się bardzo podoba i bardzo go lubię,natomiast moje brwi są dosyć ciemne i poszukiwałam łatwo dostępnego i tańszego produkty (niż np.Anastasia Beverly Hills- która nomen omen ;) na pewno wyląduje wkrótce w moim kufrze)a o jaśniejszym odcieniu.
Chciałam się skusić na Anastasie w kolorze Toupe bądz Blonde (tak tak - ja ;) ) i zmienić moje brwi na ciut jaśniejsze,ale bojąc się od razu kupna takiej jasnej farbki zakupiłam najpierw Farbke od MUR.

I właśnie stąd pojawił się mój post ;)

_________________

Zacznę standardowo od producenta:



Kolor: Fair
Waga: 10 g

Makeup Revolution Ultra Aqua Brow Tint
 to trwała farbka do brwi. Ma kremową, gładką konsystencję, która jest łatwa w aplikacji. Nadaje kolor i precyzyjnie podkreśla kształt brwi. Farbka dobrze utrzymuje się przez cały dzień, nie traci koloru i nie rozmazuje się. Nie reaguje również na zmiany temperatury skóry. 


Produkt nowy, oryginalny, zapakowany w kartonik.
Ważny 6 miesięcy od pierwszego otwarcia.
Cena ok.15zł (ja za swoją dałam 18.50zł ponieważ była zakupiona w stacjonarnym sklepie)
Znajdziecie ją np w Drogeriach internetowych:
Urodomania
LadyMakeup.pl
MintiShop
_____________________________
Makeup Revolution AQUA BROW Fair

_____________________________________
Teraz kilka słów odemnie:


Nazwa : Ultra Aqua Brow Tint- nawiązuje do słynnej AquaBrown,nie lubię w nazwach skojarzeń z droższą marką ;) Tym bardziej że nie jest to  produkt który tylko w nazwie przypomina nam produkt znanej i cenionej marki Make Up For Ever
Spójrzmy na Aqua Brown z MUFE



Jak widać - ewidentnie nawiązuje to MUFE.
Natomiast jeśli chodzi o marki odzieżowe tego bym nie zniosła ;) a w kosmetykach jakoś przeżyje że jest to po prostu "podróbka" MakeUpForEver ;)
Nie używałam nigdy oryginalnej AquaBrow więc nie mam porównania- może któraś z Was posiada obie farbki i mi podpowie co i jak? ;)
************
Konsystencja:Farbka dosyć rzadka i pół - płynna.
Opakowanie:Przychodzi w kartonowym pudełku
Zdecydowany i chyba jedyny minus -Data przydatności:  aż 10g w pół roku trzeba zużyć :/
Trzeba ją "namiętnie" używać ;)
Kolor bardzo fajny- ja posiadam ocień Fair i będzie on dobry dla blondynek i na pewno jasnych brwi
A dlaczego?
Moje brwi mimo,że są słabe i jest ich mało :/ są w miare ciemne
Kiedy nałożyłam farbke na brwi zrobiły się takie jakby zafarbowane na blond :/
Tzn widać było bardzo że nadmiar tej jasnej farby widnieje na włoskach.
Najpierw się przestraszyłam ;) potem jak chwilę poczekałam wyczesałam nadmiar produktu i już wyglądały super ;)
Jak dla mnie - przyzwyczajonej do ciemnych brwi- farbka jest za jasna ale jak przyciemniłam sobie troszkę cieniem do brwi było super :)
Jeśli chodzi o Trwałość  jestem bardzo zadowolona :)
Trzymała się super bez jakichkolwiek poprawek w ciągu dnia.
Pojemność: również na plus - kto zużyje 10g farbki w pół roku ;)
(ciekawa jestem tego produktu za pół roku - co się z nim będzie działo ;) )
Cena: 15zł (w Drogeriach Internetowych + ewentualna wysyłka) jak dla mnie Barrrrdzo przystępnie :)
Dostępność:również nie ma z tym problemu - wyszukując dla Was informacji o tej farbce w 3/4 sklepach internetowych produkt widnieje na stanie)


Moja ogólna ocena: 5/6
Naprawdę jestem zadowolona z tego produktu i polecam z czystym sumieniem.
Fakt trzeba się nim nauczyć malować - ale dla chcącego nic trudnego :)





















No i teraz mini tutorial
Na szybko- pokaz jak zrobiłam brwi z użyciem Farbki Aqua Brow od MUR


1.Najpierw wyczesałam włoski i przypudrowałam brwi pudrem transparentnym




2.Od połowy brwi ku zewnątrz nałożyłam skośnym pędzelkiem na łuk brwiowy Farbke MUR


3.Zaznaczyłam zarys i kontur brwi- Cały dół cieniem "Soft Brown" od AnastasiaBeverlyHills
Wypełniłam tym samym cieniem praktycznie całe brwi
Oraz dodatkowo nałożyłam żel do stylizacji brwi marki Wibo który lekko daje kolor złota.
Pod łuk brwiowy nałożyłam korektor Collecion 2000.

No musiałam je przyciemnić cieniem ale użyłam do tego dość jasnego koloru - po prostu zauważyłam że nakładając na farbke do brwi - cień zrobił się ciemniejszy jakby nakładany na mokro ;)
Jak dla mnie za jadny kolor abym zrobiła ta Farbka całe brwi ;)




I gotowe :)

Tu dla Was porówanie - niestety nie jest jakoś mega widoczne :/
Ale zdjęcie po lewej to z użyciem Farbki MakeupRevolution "Fair" oraz cieni Anastasia Beverly Hills 'soft brown'
zdjęcie po prawej jest z użyciem eyelinera do brwi Vipera Cosmetics 03 oraz cieni Anastasia Beverly Hills 'ebony''caramel'

Ja się cieszę ,że w końcu znalazłam produkt który jest jaśnieszy- i nie jest to cień a farbka :)


Dziękuje za zaglądanie na mojego bloga :)
Na wszystkie komentarze staram się odpowiadać ,więc dajcie znać jak się Wam podoba ten post :)



Justyna
















34 komentarze:

  1. Łaaa, jakie brwi są świetne z tą farbką ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chyba jednak zostanę przy moim secie z oriflame ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie slyszalam o tym produkcie ;) jakos nie jestem przekonanana do kosmetykow Oriflame..

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. a dlaczego? :) każda marka ma swoje perełki. ja z oriflame uwielbiam tusz wonder. dla mnie jest absolutnie najlepszym tuszem EVER.

      Usuń
    4. a to akurat wiem ale jak sie zraze do jakiejs firmy ciezko mi sie pozniej przekonac choc wiem ze na pewno ma jakies perelki ;)

      Usuń
  3. jest w moich planach do kupienia : p bo mam obsesję osttanio na punkcie takich żelowych konsystencji !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko Ty bys musiala miec ciemniejszy kolor :) daj znac jak ci posluzy ;)

      Usuń
  4. Ja mam lekkiego świra na punkcie brwi ;P Więc pewnie i ten produkt w końcu do mnie trafi :) Tylko ciemniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak samo jak ja jeszcze czeka mnie zakup pomady z anastasii i zakup oryginalnej aquabrown :)

      Usuń
  5. Wygląda fanie :P Gdzie kupiłaś go stacjonarnie ??
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fany efekt, ja mam chęć na poczwórną paletkę do stylizacji brwi z MUR, jest nieco droższa ale nie wiele . daje chyba więcej możliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to nie mam i nawet nie slyszalam ;) ja mam palete cieni z Anastasi tam jest ich ponad 20szt wiec wole tylko farbki i eyelienry zeby uzupelnic cieniami ;)

      Usuń
  7. Świetny efekt.Też chciałam się skusić na tę farbkę ale koniec końców zdecydowałam się na to co już znam używam od bardzo dawna i mam sprawdzone czyli eyeliner do brwi i powiek Vipera. Wcześniej używałam odcienia 04 Blonde i prawie cały zużyłam mimo że kolor nie do końca mi odpowiadał bo wpadał w rudawe tony, a teraz zamówiłam kolor 03 Smoky bo podobno ma chłodniejsze tony...zobaczymy. Czekam z niecierpliwością na przesyłkę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja posiadam wlasnie 03 z vipery i jestem bardzo zadowolona - ale to fakt maja ciemne odcienie i do tego pod rudawy kolor ta 04 wchodzi

      Usuń
  8. też ją mam i o ile w tubce/świeżo po wyciśnięciu kolor jest ładny to po roztarciu/nałożeniu na brew jest obrzydliwie rudy. Lubię niektóre produkty MUR ale tutaj z kolorem nie trafili:/ aczkolwiek nakładanie/trwałość na plus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a masz ten kolor Fair? ja go zamalowalam jasnym brazem wiec nie widzialam tego rudego ;) ale faktycznie tak jak napisalam na blogu jest jasniutki i robi sie dziwny na brwiach bez cienia

      Usuń
    2. dokładnie ten :) jestem blondynką brwi mam dosyć jasne ale w szarawym odcieniu. Jak nakładam ten produkt to wyglądają jakbym się wysmarowała rudym cieniem :D ale mam b. jasną skórę (muszę Revlona 110 rozjaśniać) może to też dlatego. Ale ogólnie to dla mnie minus i nie wiem jak zużyję tę farbkę:/

      Usuń
    3. farbka jest bardzo trwala jesli sie ja przypudruje pudrem. wiec proponuje zuzyc ja wlasnie w ten sposob - nalozyc na brwi i przyciemnic jakims ciemniejszym cieniem do brwi wtedy brwi beda nie do ruszenia ;)

      Usuń
  9. bardzo fajny kolor tej farbki, wydawało mi się, że jest dużo jaśniejsza :D efekt mi się naprawdę bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko jak pisalam ;) farbka jest bardzo jasna ja ją przyciemniłam cieniem soft brown ;) na mokro wydaje sie ze cien jest ciemniejszy ;)

      Usuń
  10. wow! w koncu znalazłam gdzies recenzje tej farbki, bo długo się nad nią zastanawiałam, teraz już wiem,ze muszę ją mieć! Wygląda rewelacyjnie!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie ze sie komus przydal post :) warto nawet dla jednej osoby zrobic taka recenzje - dziekuje <3

      Usuń
  11. Szczerze mówiąc jak dla mnie, jest za ciepła i za ciemna ;) I to nie jest kwestia monitora, mam ustawione zimne odcienie. Ja polecam swojego ulubieńca z NYX w odcieniu Blonde: https://www.youtube.com/watch?v=gMstCKouLLI

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz świetny kształt brwi. Ja znów słyszałam wiele dobrego na temat setu z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli ci chodzi o cienie do brwi z catrice to mialam ale mnie nie zadowalaja same cienie ;) wole farbki i polaczone z cieniami wtedy jestem na tak :)

      Usuń
  13. Brwi idealne tylko u Justyny :)

    OdpowiedzUsuń