Obserwatorzy

poniedziałek, 23 marca 2015

Moroccanoil - zabieg na włosy jak działa?




Kochani :)
Wyjątkowo inny post niż zwykle ;)
Nie o makijażach czy kosmetykach kolorowych a o produktach do włosów ;)

Dlaczego ten post?
Ponieważ zadbane włosy to taka sama wizytówka nas samych jak ładne dłonie i paznokcie oraz piękny uśmiech .
Te trzy rzeczy są moim zdaniem wizytówka każdej Kobiety i nie powinnyśmy o tym zapominać ;)
Chciałam Wam opisać i pokazać rezultaty zabiegu który mi wykonała Kasia z Pracowni Połeć i Patyna którą znajdziecie w Tarnowie.
Czemu o tym pisze?
Ponieważ tylko w tym salonie w Tarnowie znajdziecie te produkty do stylizacji włosów oraz oczywiście na internecie,jeśli nie macie po drodze do Tarnowa ;)

______________________________
Przejdzmy do rzeczy ;)
_______________________

Moje włosy po bardzo licznym rozjaśnianiu i częstym farbowaniu wymagają specjalnej pielegnacji.
Ciągle szukam dobrych produktów do stylizacji
A tak naprawdę, to czegoś szybkiego, mocno regenerującego oraz nie pochłaniającego dużo czasu. ;)

I tu z pomocą przyszła mi Kasia :)
Moja fryzjerka ;)
Zaproponowała mi zabieg regeneracji włosów Kuracją Moroccanoil.

.............................................

Kilka słów od producenta:
Kuracja Moroccanoil® to uniwersalna, odżywiająca i niepozostawiająca osadu receptura, którą stosować można jako odżywkę, preparat do stylizacji lub wykańczający fryzurę. Działa doskonale w połączeniu z innymi produktami a nawet wspomaga suszenie włosów. Kuracja ta odbudowuje i poprawia kompletnie kondycję włosów. Odbudowuje ich strukturę i siłę poprzez przywrócenie utraconych protein, dodaje blasku poprzez dostarczenie kwasów tłuszczowych, kwasów omega-3 i witamin oraz chroni włosy, wprowadzając do nich przeciwutleniacze. Łatwo wchłaniana, wypełnia natychmiast ubytki w strukturze włosa powstałe na skutek gorąca, stylizacji oraz niekorzystnego wpływu środowiska.
Kuracja Moroccanoil®

Kasia do moich włosów zastosowała również:
Wzmacniająca włosy Maske ( do włosów osłabionych i zniszczonych)
.......................................................

Wzmacniająca włosy maska to rewitalizująca kuracja o szybkim działaniu regenerującym dla włosów słabych, zniszczonych lub często farbowanych. Widoczny efekt już po 5-7 minutach. Ta wysoce skuteczna receptura, dzięki bogatej zawartości olejku arganowego i białka wzmacnia i odbudowuje strukturę włosów zniszczonych przez zabiegi chemiczne lub stylizację termiczną. Maseczka nasyca osłabiony trzon włosa proteinami, przez co włosy stają się mocniejsze i piękniejsze.

Wzmacniająca włosy maska



Moroccanoil słynie też z tego :

Kosmetyki Moroccanoil na całym świecie mają taką samą cenę a więc lepiej kupować je w rekomendowanym miejscu aby uniknąć podróbek Firma ma zasady - jeśli bierzesz /kupujesz od nich kosmetyki to podpisujesz umowę że nie wolno rozprzestrzeniać ich w internecie, Można je kupić albo w salonie albo tylko na ich stronie i wszędzie tyle samo kosztują. Na allegro jest kilka sztuk i są o wiele droższe niż w salonie,więc warto kupić tylko w rekomendowanym miejscu. Jeśli chcesz zakupić kosmetyki w ich oryginalnym sklepie- tu masz odnośnik ;) SKLEP
A teraz moje odczucie ;)


_______________________
Efekt miał sie utrzymywać od 1tyg-2 tygodni
Jestem teraz po 5 dniach od kuracji
I w ogóle nie używam odżywek ani masek do włosów ;)
Jak na mnie to barrrdzo długo.
Moje włosy,są niesforne i żyją swoim życiem :) jeśli ich nie "ujarzmie" jakimiś produktami do stylizacji mam z nimi duży problem...
A tu taka miła niespodzianka ;)

Pierwszy dzień po zabiegu - włosy Tylko wysuszyłam i genialnie mi się układały ;)
Kolejne dni (codziennie myję włosy) były już bardziej leniwe ;)
Szłam spać z mokrymi włosami co NIGDY im nie służylo - czyli musiałam je wiązać wysoko w koka ;)
A teraz idę spać z mokrymi włosami (bez odżywki!!!) i genialnie mi się układają :)

Ponieważ moje włosy są grube,sztywne i ciężkie nie oczekuję cudów i nie spodziewałam się że ten zabieg utrzyma sie kilka dni a do tego sprawi że moje włosy w końcu same zaczną mi się układać ;)
A jednak :)

Miłe zaskoczenie- zabieg zadziałał na mnie bardzo intensywnie :)
Do tego cuuudowny zapach który po 2myciach głowy jeszcze sie utrzymywał :)
Zabieg trwał około godziny w Salonie,co nie świadczy o tym,że nie możecie sobie sami zakupić te kosmetyki :)

Wystarczy odwiedzić Pracownie Połeć i Patyna,badz poszukać produktów na internecie ;)
Za zabieg w Salonie Fryzjerskim zapłacicie ok. 60zł :)

Zabieg oceniam bardzo wysoko i szczerze polecam :)
Oczywiście nie jestem Wam w stanie doradzić który produkt będzie dla Was odpowiedni z tej serii,każda z Was musi indywidualnie dopasować produkty do swoich potrzeb,natomiast oferta jest Bardzo szeroka i napewno każda z Was znajdzie coś dla siebie :)

__________________________
A żeby tradycji stało się za dość ;)
Efekty zabiegu przedstawiam Wam poniżej na zdjęciach :)


 Takie miałam włosy "zaraz po przebudzeniu"
bez suszenia i układania


 

A tu już po zabiegu i delikatnym podcięciu włosów,aby nabrały lekkości :)





I zaraz po wyjściu od fryzjera - postanowiłam Wam jeszcze wraz z makijażem uwiecznić moje włosy ;)



Oczywiście chcę podziekować Kasi :)
Mam nadzieję że godnie będę reprezentować zabieg i kogoś skuszę- bo naprawde Warto :)
ja już się nie mogę doczekać kolejnego :)







Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga ;)




Justyna

11 komentarzy:

  1. W sumie moze poszukam sobie tych produktów na internecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :) w Twoje gusta trudno trafic jak sie ma bzika ma punkcie skladow ;) wiec a nóż widelec- będzie to coś co Cie zachwyci tj mnie :)

      Usuń
  2. Nie slyszalam jeszcze o tym zabiegu, ale brzmi zachecajaco!

    OdpowiedzUsuń
  3. własoy super na ostatnich zdjeciach jestes podoba na jednej z wenezuleskich /brazylijskich gwiazd telenoweli która kiedys ogladąłam!!!:) Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje ;) tez kiedys "nachalnie" ogladalam wszystkie filmy wenezuelskie ;)

      Usuń
  4. Super! Stosujesz Kurację klasyczną czy light?

    OdpowiedzUsuń
  5. czy dalej w tym cudownym zakladzie fryzjerskim Polec i Patyna mozna taniej dostac te kosmetyki? faktycznie sa cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładną kobietą jesteś.

    OdpowiedzUsuń