Obserwatorzy

poniedziałek, 7 listopada 2016

Kobo Professional -idealny eyeliner w żelu



Kochani
Szybki skromny post w którym chcę Wam pokazać mój must have ;)
A jest nim nowy żelowy eyeliner marki Kobo Professional.
Markę każdy z Was pewnie zna ;)
Produkty tej marki kupicie wyłącznie w Drogeriach Natura .

Eyeliner jest w żelu,także będzie Wam potrzebny dobry pędzelek i tu polecam m.in pędzelki Nanshy ,Inglot czy Maestro.

Produkt bardzo dobrze się rozprowadza,szybko wysycha,nie dobija się i wytrzymuje mimo łez cały dzień :)
Nie ściera się i można nim ładnie wycieniować oko,tylko trzeba to szybko zrobić ;)
Używam go od kilku dni (stąd to zdjęcie już zużytego produktu)i jestem nim zachwycona :)

Cena też bardzo korzystna : 6g/17,99zł
Jeśli tylko lubicie produkty żelowe do brwi koniecznie spróbujcie ;) ja już miałam kilka takich produktów i ten skradł moje serce :)

______________________
Składniki/Ingredients: Isododecane,CI 77499, Trimethylsiloxysilicate(and)Polypropylsilsesquioxane, C30-45 Alkyldimethylsilyl Polypropylsilsesquioxane, Silica Dimethyl Silylate, Ozokerite, Talc(and)Triethoxycaprylylsilane, Cyclomethicone(and)Quaternium-18 Hectorite  (and)Propylene Carbonate, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer(and)Silica, Glyceryl Stearate SE, Ethylparaben
_________________________

 Mała prezentacja:












A tak prezentuje się w dwóch moich ostatnich makjażach
Pierwszy lżejszy i delikatniejszy z akcentem na kreskę

 



Drugi już mocniejszy,bardziej wieczorowy :)





Justyna :)

5 komentarzy:

  1. Lubię eyelinery w żelu, ciekawa jestem, jak ten się sprawdza :) Może po niego sięgnę, jak skończę swój z Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda naprawdę kusząco! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. idelna kreska :) ja mam i lubie eyeliner z maybelline

    OdpowiedzUsuń
  4. If you're looking to lose kilograms then you absolutely need to get on this brand new personalized keto meal plan.

    To produce this keto diet, licenced nutritionists, fitness couches, and cooks have joined together to provide keto meal plans that are powerful, painless, cost-efficient, and delicious.

    From their first launch in 2019, thousands of clients have already completely transformed their body and health with the benefits a good keto meal plan can offer.

    Speaking of benefits: in this link, you'll discover 8 scientifically-proven ones given by the keto meal plan.

    OdpowiedzUsuń