Obserwatorzy

niedziela, 20 października 2013

wyniki rozdania FB & BLOG

Czesc dziewczyny :) i chlopaki ;)

w Koncu sa wyniki rozdania :)
Pamietacie wygrana????




bylo ciezko,najpierw trzeba bylo sprawdzic kazda z osob bioracych udzial czy spelnila warunki
Tj.pisalam na mojej stronie az ok.70z Was nie spelnila 3podstawowych warunkow...
trzeba bylo:
-polubic moja profil na fb www.facebook.com/MakeUpTarnow
-polubic zdj konkursowe
-udostepnic zdj konkursowe publicznie na swoim profilu

dodatkowym plusem bylo dodanie mojego bloga do obserwowanych

Jak sie juz uporalam z podstawowymi warunkami w rozdaniu w koncu udalo mi sie wylonic osobe ktora wygrala
a jest nia :


p.Kalina Januchowska
Link do jej profilu,abu nie bylo pomylek: https://www.facebook.com/justynakolodziej86#!/kalina.mirek

SERDECZNIE PANI GRATULUJE I PROSZE O KONTAKT NA FB :)

RESZCIE BARDZO DZIEKUJE ZA UDZIAL W KONKURSIE I TAKI DUZY ODZEW :)
NIE PODDAWAJCIE SIE,BO MOJE PUDLO JEST WYPELNIONE KOSMETYKAMI I CHETNIE SIE Z WAMI NIMI PODZIELE-TERAZ SZYKUJE KONKURS POD BLOGA :)

MACIE JAKIES PROPOZYCJE?
NAPEWNO BEDA 2WYGRANE :)

ZAPRASZAM SERDECZNIE ♥♥♥

5 komentarzy:

  1. wow , nie wierzę ! :) Strasznie się cieszę , dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow , ale się cieszę ! :) Bardzo dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, świetnie zaplanowałaś ten post, to zdjęcie też super. :) A zwyciężczyni gratuluję. ^^

    OdpowiedzUsuń