Obserwatorzy

niedziela, 1 czerwca 2014

Flormar-pierwsze podejscie do ich kosmetykow

Cześć dziewczyny :)

Mam dla Was mała recenzje ;)
Zacznę od tego że mam okazje przetestować produkty marki FLORMAR
Od razu jak ktoś jest zainteresowany tymi produktami chce Was przekierować na sklep internetowy ;) KLIK

Produkty które sobie sama wybrałam do przetestowania :
Postaram się zrobić recenzje każdego z produktów ;)
Macie - lubicie - recenzujecie?



 
Pochodze z Tarnowa i tu niestety nie ma ich sklepu ani Wyspy ;)
Musiałam się zadowolić sklepem internetowym- a jak wiadomo jeśli chodzi o produkty do makijażu kupować cos w ciemno nie jest za fajnie wiec kupiłam tylko raz cienie poczwórne w odcieniach fioletu z których bylam i jestem zadowolona wiec postanowiłam ze chętnie wyprobuje inne produkty tej marki ;)

Dziś skupie się na pomadce,która sobie sama wybrałam ;)
Długo szukałam takiego koloru-ciemny głęboki fiolet
Może nie jest ona na co dzień ale  taka pomadke kazda z nas powinna mieć w swojej kosmetyczce :)

KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA:

 
 

Pomadka Pretty

Lśniąca, nawilżająca i nadająca natychmiastowego błysku ustom!
KOLORY DO WYBORU:

  • P301
  • P302
  • P303
  • P304
  • P305
  • P306
  • P307
  • P308
  • P309
  • P310
  • P311
  • P312
  • P313
  • P314
  • P315
  • P316
  • P317
  • P318
  • P319
  • P320
  • P321
  • P322
  • P323
  • P324
  • P325
  • P326
  • P327
  • P328
  • P329

P301
P320
 
 
Pomadka Pretty
(Ja wybrałam ten kolor)

 
Lśniąca, nawilżająca i nadająca natychmiastowego błysku ustom! Bądź przygotowana na niesamowity efekt końcowy, który w rezultacie odbudowuje i nawilża…
 
 
 
 
 
 
 
Nieklejąca i niesamowicie wygładzająca pomadka o lekkiej konsystencji, dająca możliwości kontroli rozprowadzania, co ułatwia aplikację. Mieszanina naturalnych ekstraktów jak olej z pestek winogron, oleju z pestek moreli, czy mieszanina naturalnych maseł jak masło shea, masło kokosowe i masło mango wygładzają i zmiękczają usta nawadniając i chroniąc je pozostawiają łagodząco kojący efekt. Bogaty zakres ekstraktów i maseł wygładza zmarszczki na konturach ust. A formuła zawierająca antyoksydanty, witaminę E i panthenol nadaje ustom obfity kolor, poczucie komfortu i właściwą ochronę


No i kilka słów odemnie ;)
PIGMENTACJA:
w skali od 1-10 zdecydowanie 10 !
Po pierwszej aplikacji usta były dokładnie tego samego koloru co pomadka do tego pięknie się blyszczaly.
NAWILŻENIE :
w skali od 1-10 daje spokojnie 10!
Bardzo dobrze nawilżyła moje usta,nie spowodowała wysuszenia i dzięki czemu usta wygladaly ciagle jak świeżo wymalowane błyszczykiem
TRWAŁOŚĆ:
W skali od 1-10 daje 7!
Po zjedzeniu obiadu szminka trochę zeszła,ale producent nie obiecuje kilkugodzinnej trwałości ogólnie jak nie jadłam po aplikacji pomadki szminka wygladala caly czas idealnie :)
CENA:
W skali od 1-10 zdecydowanie 10!
Cena za pomadke 13,90zl moim zdaniem jest bardzo niska nieraz miałam zdecydowanie gorsze szminki mniej napigmentowane z gorsza trwaloscia i kosztowaly co najmniej 2x więcej a wiec chociażby dla tej ceny warto sprobowac ta szminke :)

Niestety mam tylko ciemny kolor szminki wiec nie mam porównania jak się utrzymuje i jaka maja pigmentacje delikatniejsze kolory ale gleboko wierze ze jest co najmniej tak samo dobrze ;)





Makijaz na szybko zrobiony ta pomadka prezentuje na zdjęciach :)
Dajcie znac czy ja macie czy skorzystacie i czy post się na cos przydal ;)





 
Przepraszam za nie przygotowanie makijażu pod pomadke ;)
Jak tylko ją dostałam musiałam od razu przetestować i zrobić recenzje ;)
Skupcie się na kolorze pomadki a nie na braku makijażu u mnie ;)


Justyna <3

19 komentarzy:

  1. Piękny kolor ma ta pomadka, a ja bardzo lubię Cię w takim looku, bardzo kobieco i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiem ;) dziekuje specjalnie dla was robie taki look bo wiem ze się wam ta bardziej podobam no coz starość nie radość ;)

      Usuń
    2. starość;)ja to chętnie się tak zestarzeje hehe. młodziutko wyglądasz...

      Usuń
  2. Kosmetyki znam..u mnie jest wyspa.cienie dobre niezła pigmentacja. Fajne kolorki lakierów, jednak średnio kryją, a no i koniecznie baza bo zabarwiaja płytkę paznokcia. Szminka ładna...może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda ze u mnie nie ma wyspy :/najbliżej w Krakowie

      Usuń
  3. Ale świetny odcień tej pomadki! Mega jest :)
    Coś tam skubnęłam kosmetyków Flormar, ale nie miałam do czynienia na przykład z cieniami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy które te pojedyncze podobno sa super te poczwórne mam i sa genialne okej sa te w paltecie 5cieni a te 8 to jakas porazka ;)

      Usuń
  4. Mam jedynie róż i bronzer z tej firmy ale chętnie sięgnęłabym po więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. od dawna szukam takiej pomadki ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Masło shea mają też pomadki Joko których używam. Dają niesamowite nawilżenie!
    Jeżeli te są choć trochę podobne to jest to produkt jak najbardziej dla mnie. I cena fajniutka :)
    Dziękuję za recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pomadek JOKO ale warto popatrzeć na te i choć jedna zakupić cena pozwala na wypróbowanie :)

      Usuń
  7. Jaka ona piękna! Takiego koloru szukam!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam Duo z Flormaru czyli róż i bronzer w jednym kółku o numerze P115 i jestem bardzo zadowolona. Nie dość że super pachnie to jeszcze kolory idealnie dobrane dla bladziochów takich jak ja ;p. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie znam nic z tej firmy, chociaż mam pare rzeczy na oku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się kollor. zakupiłam w weekend 2 szminki od nich i zapowiadają się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja codziennie przechodzę koło wyspy Flormaru ale póki co mam tylko jedną szminkę stamtąd. A to dlatego, że bardzo nie lubię kupować przy wyspach, gdzie pani od razu mnie atakuje pytaniami czego szukam, a potem bacznie obserwuje kazdy mój ruch :D

    OdpowiedzUsuń