Obserwatorzy

środa, 16 lipca 2014

Spotkanie Blogerek w Tarnowie

Mój pierwszy taki post ;)

Poświęce go głównie zdjęciom które zrobiłam w tym dniu
Taka mini sesja ze spotkania z blogerkami :)

Nie mogę nie wspomnieć że spotkanie zorganizowala moja "kuzynka" Kasia która znam od urodzenia która jest Vlogerka i posiada Fanpage do tego właśnie zalozyla swój sklep internetowy na który Was serdecznie zapraszam :)
Błyskotyki

Koniec rekomendacji ;)

Zapraszam Was do mini relacji z pomocą zdjęć które wykonałam na szybko moja cyfrowka Nikonem (a nie tak jak zwykle Hybryda Fujifilm ;) )

Impreza odbyla się w knajpie "włóczykij " Było bardzo miło i przyjemnie a do tego klimatycznie z pomocą świec które przywiózł nam Pan Jacek Fabryka Świec Light "prosto z Sosnowca z firmy "

Dziewczyny były superrrr,nie było drętwo ani nie było dziwnie cicho ;) nie moglysmy się nagadać dowiedziałam się kilku fajnych rzeczy o vlogach,blogach itp. a nie wiem dużo bo dopiero zaczynam wchodzić w ten "swiat" ;)

A wiec szybki wstep :)

Spotkanie zaczelo się o godzinie 14 i skonczylo się niestety dość szybko po 17.
Dziewczyny musiały jechać do Krakowa i dalej a pociągi w niedziele jezdza rzadko :/
Zaczelysmy spotkanie od przedstawiania się oraz od razu przeszlysmy do prezentacji Swiec które caly czas pięknie pachnialy i ozdabialy lokal :)
Potem kawa,pogaduchy ,prezenty od sponsorow ( bylam w szoku ze tego tak dużo) oraz pizza na pożegnanie ;)
Jak się Wam podoba taka fotorelacja ze spotkania blogerek-bylyscie na takim spotkaniu już?


Swiece,prezenty,zapachy i duuuuza informacji w tym dniu ;)


 

 

 

 

 

 

 

 

 


 





Kasia która zorganizowala to spotkanie :)





 





  

A tak przedstawialo się nasze grono ;)



Ja z moja sliczna siostra Ania


I prezenty którymi zostalysmy obdarowane ;)




A do jedzenia pyszna Pizza oraz kawka mrozona :)




I Tyle zdjęć z tego dnia dużo się dzialo,bylo dużo pięknych zapachow a jednocześnie było mi tego mało ;) Mam nadzieje ze następnym razem ebdzie to trwalo dluzej ;)


Justyna

11 komentarzy:

  1. musiało byc fajnie ;) zazdroszcze ;) i te świeczki - cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach te swieczki ladniej pachna jak się nie swieca ;)

      Usuń
  2. Było super, mamy nadzieje na powtórkę we wrześniu:))) Justyna nie mogę sie nadziwić twoich prac - mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie-zapraszamy tym arzem dluzej ;) i dzikeuje za komplement :)

      Usuń
  3. ale fajnie musiało być :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajnie! ja tez wlasnie ostatnio bylam w mieście na spotkaniu blogerek <3 ależ różne jesteście z Anią! obie piękne, a jednak każda zupełnie inna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekujemy ale fakt poczawszy od ksztaltu oka poprzez kszatlt twarzy ;) jeszcze ejst ejdna siostra caaaalkiem inna ;) szkoda ze tak krotko trwalo to spotkanie :/

      Usuń
  5. Kiedy będzie takie spotkanie? Ja jestem na nie chętna http://magicvicky.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje ;) I miło pozać koleżankę z Tarnowa ;)

    Fajny blog :) zapraszam do siebie w wolnej chwili ;)
    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń