Obserwatorzy

środa, 15 lipca 2015

My Secret - nowość do ust- błyszczyki z letniej kolekcji



Tym razem mam post dla Was z błyszczykami My Secret.

Firma ta ostatnio zarzuca nas nowościami (oczywiście pozytywnie ;) )
Jestem zaskoczona ich design oraz jakością.
W Drogeriach Natura roi się od nowości marki Kobo Professional,Sensique i My Secret.

Chcialam abyście przyjrzeli się nowym błyszczykom do ust.

Błyszczyki na pewno zasługują na Waszą uwagę,chociażby z powodu zapachu <3
Mniam :)
są słodkie jak gumy owocowe do żucia ;)
Pięknie pachną ale nie tylko ;)

Mają krycie pół-transparentne.
Jak dla mnie są idealne na szminki.
Wtedy dłużej wytrzymają na ustach i pięknie podkreślą pigment pomadki.

Można używać je same jak i połączyć z ulubioną szminką,która np jest matowa bądź nie ma tego błysku co błyszczyk :)

STANDARDOWO KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA:
________________________________________________-
Nadają ustom subtelny kolor, natomiast bogata formuła z olejem ze słodkich migdałów, olejem sojowym, masłem kakaowym oraz witaminami A i E, idealnie je odżywia i chroni przed działaniem promieni słońca. (Pojemność 7 ml / Cena 9,99 zł)
Dostępne kolory:
206 SOFT TRANSPARENT
207 NATURAL PINK
208 DELIGHT
209 CHERRY
210 SWEET PINK
211 PEACH LIGHT
212 KISS ORANGE
213 FLAMENCO
214 MILK VIOLET
215 BERRY
Kolejna nowość to limitowana edycja lakierów do paznokci w kolorach lata MY SECRET HOT






a TERAZ przyjrzycie się "na żywo" w swatchach jak wyglądają błyszczyki z mojej kolekcji :)











Błyszczyk nr 214 najmniej mi się podoba.
U mnie robie sine blade usta w odcieniu fioletowym- czuję się w nim "chora" ;)




I ostatnie spojrzenie już w całości ;)









I zdjęcia swatchy  na ręku.
Z lampą pierścieniową :

Od lewej 206-215




Oraz w dziennym świetle 




I tyle w tym poście ;)
Dajcie znać czy macie któryś z tych błyszczyków bądź czy się skusicie ;)

14 komentarzy: